Spotkanie dla Przewodniczących Rad Nadzorczych i Komitetów Audytu w ramach XXV Forum Rad Nadzorczych

28 listopada 2017 r., godz. 15:00
Warszawa

Serdecznie zapraszamy Przewodniczących Rad Nadzorczych i Komitetów Audytu na spotkanie świąteczne Forum Rad Nadzorczych, które odbędzie się 28 listopada

Podczas spotkania odbędą się cztery merytoryczne dyskusje:

  • Z jakimi praktycznymi wyzwaniami wiąże się ocena niezależności oraz wiedzy i umiejętności w odniesieniu do członków komitetów audytu? Czy nowe regulacje wymuszą zmiany w składach rad i komitetów?
  • Jak przeprowadzić roczną ocenę pracy zarządu?
  • Czy warto stosować długoterminowe programy motywacyjne i uwzględnić je w planach dla zarządów na kolejny rok? Czy wzrośnie popularność tych rozwiązań w polskich spółkach? 
  • Jak kształtowały się wynagrodzenia zarządów w 2016 roku?

Na zakończenie przekażemy Państwu tematy, które powinny znaleźć się na agendzie rady nadzorczej w nowym 2018 roku.

Opowiemy również o nowych planach Forum. Mamy nadzieję, że dzięki planowanym działaniom, będziemy jeszcze skuteczniej wspierać Państwa w realizacji codziennych obowiązków.

Szczegóły wydarzenia:

Data: 28 listopada 2017, g. 15:00

Miejsce: Restauracja Amber Room, Pałac Sobańskich (Al. Ujazdowskie 13)

Zgłoszenia przyjmujemy do 21 listopada 2017 roku. Liczba miejsc jest ograniczona. Udział jest bezpłatny.

Wydarzenie dedykowane jest Przewodniczącym Rad Nadzorczych i Komitetów Audytu.

Uczestnictwo możliwe tylko i wyłącznie po uprzednim (mailowym) potwierdzeniu zgłoszenia przez organizatorów. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia listy z powodu wyczerpania limitu miejsc.

 

Zobacz agendę spotkania

 

Organizatorzy wydarzenia:

Skontaktuj się z nami

Agnieszka Janković-Żelazna
Menedżer ds. Marketingu Komunikacji i Rozwoju Biznesu
Tel.: +48 519 504 385
Email

Karolina Rojek
Specjalista ds. Marketingu Komunikacji i Rozwoju Biznesu
Tel.: +48 519 507 399
Email

Obserwuj nas