28 listopada 2017 r., godz. 15:00
Warszawa
Podczas spotkania odbędą się cztery merytoryczne dyskusje:
Na zakończenie przekażemy Państwu tematy, które powinny znaleźć się na agendzie rady nadzorczej w nowym 2018 roku.
Opowiemy również o nowych planach Forum. Mamy nadzieję, że dzięki planowanym działaniom, będziemy jeszcze skuteczniej wspierać Państwa w realizacji codziennych obowiązków.
Data: 28 listopada 2017, g. 15:00
Miejsce: Restauracja Amber Room, Pałac Sobańskich (Al. Ujazdowskie 13)
Zgłoszenia przyjmujemy do 21 listopada 2017 roku. Liczba miejsc jest ograniczona. Udział jest bezpłatny.
Wydarzenie dedykowane jest Przewodniczącym Rad Nadzorczych i Komitetów Audytu.
Uczestnictwo możliwe tylko i wyłącznie po uprzednim (mailowym) potwierdzeniu zgłoszenia przez organizatorów. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia listy z powodu wyczerpania limitu miejsc.